Underbart!

Coldplay var så sjukt bra! Så himla proffsig show! Värsta ljussättningen och vilken energi de hade!! Det bästa var när de sprang genom publiken och upp på läktaren (NÄRA OSS!) och spelade min favoritlåt! De ställde sig mitt bland stolar och allt uppe på läktaren å spela!! Hur många artister gör det lixom!? Jag var så nöjd med kvällen efter konserten!! Måste se dem igen någongång=)

När vi skulle hem blev det inte lika kul...vi körde fel å hamnade på något konstigt vis på vägen mot Nyköping...YES! så istället för att vara hemma vid 01 kom vi hem strax före 03!....Och jag skulle upp till plugget idag...så nu är ja super trött så ska faktis lägga mig å vila en stund=) Sen ska jag barnvakta! Ska hämta lillgumman på dagis vid 16 och sen ha henne här hemma hos oss tills imorrn, då ska jag lämna på dagis innan jag åker till plugget kl 8....Det blir en utmaning och bra träning för framtiden!;)

Sköt om er! KRAM


      



Kommentarer
Postat av: Frida

ja, det lät som en bra konsert, roligt när dom gör nåt mer utöver det vanliga :)

2008-09-18 @ 14:36:18
URL: http://fridayazdany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0