Hmmm

Idag har vi haft grammatik lektion....yes...Vissa saker fattade jag faktis när vi gick igenom å så där...men sen när man ska prova helt själv, nehe då går det inte längre....Så då kan man inte känna sig så duktig trots allt....

Åkte iaf och tränade med Kristin direkt efter skolan å det känns såååååå skönt idag, för idag tog vi i riktigt himlans ordentligt så nu känns det! Så ska jag alltid göra i fortsättningen....
Nu ska jag slänga i mig lite fil och sen sätta mig å läsa igen....Har även panik över jobbet som ringde imorse oxå, sen har jag försökt att ringa tillbaka si så där en gång i timmen men inget svar....men vid det här laget förstår de väl att jag inte kan ikväll...men vill juh prata med dem! Får prova igen sen....

Sköt om er! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0