Hemtenta...

Sov dåligt inatt...var sjukt nervös när jag åkte till univ......Så hade vi en föreläsning i två timmar som var okey...SEN var det dags för att få tentan...Det var inte lika många frågor som jag hade trott men dock så stora!! Så nu gäller det...massa tänka och massa skriva! Nu har jag suttit här vid datorn sen jag kom hem vid 14 tiden, så nu ska jag äntligen lägga mig i soffan å strunta i det här tills imorrn....

Lovar att det blir ett roligare inlägg nästa gång...är bara så trött nu...

Sköt om er! KRAM

Ps. Malm kul att du äntligen har hittat hit;)

Kommentarer
Postat av: Frida

hej hoppas tentan gick bra... ska du inte komma ohälsa på snart, ´jag o saga vill det :)

2008-09-24 @ 20:18:27
URL: http://fridayazdany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0