Helgen...

Igår kväll var vi som sagt ute å käka, hur gott som helst! Som vanligt;) Sen gick vi vidare till Wobbler å Loungen och tog ett par drinkar och satt å snacka! Vissa av oss var mer intressanta en andra;) Hahahha....Om vi säger så här...killarna var popis! Hos andra killar! hahah
När vi som bäst satt där och hade det trevligt så kom Joe Labero in genom dörren=) Han var visst oxå törstig!!;)

Idag Lördag började dagen med lyx! frukost på Java, åt så att jag mådde illa i flera timmar efteråt...Dumt..men gott! Sen gick vi på stan...jag var super shoppingsugen vilket inte märktes alls...kom hem med en ny duschkräm.......yes! Danne hittade desto mer....Ett par jeans, skor och en skit snygg tröja! Allt var iofs snyggt, men jag hittade tröjan så den var snyggast!!!=)

Nu ska vi snart åka å äta middag hos mammi! Måste ju passa på så länge de är hemma....nästa helg åker mamma och Pelle till Spanien i 2 veckor och bror åker tillbaka till Hawaii i 3 månader.....Jag vill oxå...men men kanske blir en resa i december till Kanarieöarna med Nattis och Johan=) Det skulle ju vara hur toppen som helst!!! Det ser vi fram emot!! Sköt om er!! KRAM

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0