Dop och trevliga människor

Ja idag var det då dags för dop=) Grabbarna var så duktiga, skrek ingenting utan var bara nyfikna på allt som hände runt omkring! Kyrkan var jätte fin, liten och fin å låg på landet! Efter dopet åkte vi till Lanna Wärdshus och åt lunch. Det blev kött och potatisgrantäng=) En av mina favoriter MUMS! och tårta till efterätt. De fick massa med roliga presenter som jag ska komma ihåg till nästa dop.....Av oss fick de ju "Barnkammarböcker" den gula och den blå. När vi först träffa Robban idag så såg vi så klart att han paket såg precis ut som våra...hmmmm men vi hade lyckats bra...de fick den gröna och den röda av honom! Snyggt va!!!?

Fick min sk barnsjuka idag oxå...det var ju små söta ungar överallt på dopet! Allt från 6 veckor till 4 år plus några magar här å där.. Tänk att alla skaffar barn...jag vill oxå, men har 1,5 år kvar i plugget...så får väl vänta iaf ett år till....surt! Hoppas tiden går fort...längtar så! Men så kanske man ska ha ett jobb först...men men jobba ska man ju göra hela livet sen, så varför inte skaffa barn innan...!?

Nu har vi ganska nyss kommit hem och jag har hunnit göra pastasallad till imorrn. Kristin och jag ska träna innan plugget så då måste jag ha med mig lite käk så jag inte hungrar ihjäl....Sitta på en föreläsning i två timmar å va hungrig är ingen hit...

Verkar inte vara någonting bra på tv ikväll heller...men kanske får det bli lite Bridget Jones om jag inte hittar nått bättre....En bra film och lite kvällsfika skulle inte sitta helt fel sen...men men får se...

Nej nu ska jag gå å lägga mig i soffan å slappa å njuta av att det är söndagkväll...imorrn börjar det igen...

Sköt om er och ha en underbar natt tillsammans! KRAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0