Äntligen fredag...

Dagen började kl 8 då jag och Kristin tog vår cykeltur till universitetet, väl där träffa vi resten av gruppen för att gå igenom massa frågor som vi hade tills idag....Kl 10 dags för seminarie som förövrigt inte gav mig någonting idag...vet faktis knappt vad vi pratade om...visst låter det bra....Klockan närmade sig sakta men säkert 12 och jag och Kristin åkte vidare till gymmet! Skönt att träna! Hoppas träningsvärken är borta tills imorrn....;)

Nu är jag hemma å ska städa lite grann...och sen ska vi väl antagligen åka å handla lite grejer inför helgen....Annars är jag rätt så trött idag, och vet varken ut eller in när det gäller allting....hmm tåls att fundera över....

Nej nu är nog golvet torrt så jag kan fortsätta å plocka lite...

sköt om er! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0