15/9...

Ja, idag är det alltså den 15 September och min namnsdag för övrigt;) Sov hyfsat länge...sen åkte jag å Kristin och träna....Tog det lugnt och gjorde oss i ordning för att sen cykla vidare till universitetet...Satte oss i cafét och tog det lugnt...för att sen se att det satt en lapp på dörren där vi skulle vara...." Föreläsningen kl 14 inställd pga sjukdom" YES! fan vad glad man blev då....så då var det bara att trampa hem igen...skönt det visserligen MEN det hade så klart varit bättre att kunnat åka hem direkt efter träningen och läsa å slappa...

Nu har jag iaf läst ganska mycket, och har ont i skallen...så ska vila en stund tänkte jag...Bad Danne köpa med nått gott fika hem idag så vi kan ha lite namnsdagsfika iaf...då blir man lite gladare iaf!=)

Sköt om er! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0