Yes...

Vi blev klara! Sååå skönt så nu slipper vi tänka på det. Var som sagt å gymma förut...jätte skönt!!! Å nu har jag träningsvärk...det känns på en gång ibland...märkligt det där...;) Hur som så är jag klar med allt till måndag nu...så imorrn (eller ikväll) blir det att börja läsa till nästa torsda....

Ikväll kommer mammi hem från Spanien=) Träffas iofs inte förän imorrn men iaf! Hon är efterlängtad!!! Insåg idag hur sjukt fort tiden går...det känns konstigt att säga det..men snart är det juligen;) Vi har väl i stort sett planerat in en helg i kära Göteborg i början på Dec...Med julmarknad på Liseberg bland annat! MYS! sen ska "pluggänget" ha julmys/pyssel/bakning någon dag oxå...det är roligt!

Nej nog pratat om julen..är trots allt hela 2 månader kvar..(!)....Insåg även att om ett år skriver vi C- uppsats å är klara om 3 månader....sjukt! Efter jul är jag inne på mitt sista år!

Nej nu måste jag torka håret innan det torkar av sig själv å står åt alla håll....och sen ska vi nog åka till Coop å handla lite....sen massa tv ikväll....vänner, bonde söker fru och efterlyst...

Puss och kram vi ses på stan;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0