Torsdag...

Sitter här genom förkyld och försöker skriva ihop ett bra arbete...det går så där måste jag nog säga....men kanske snart är klar...då blir det nog en film och slappa resten av dagen för att sträva efter att bli frisk tills imorrn.....vill gymma då juh....Och så ska vi å fira D:s mamma som fyller år idag (GRATTIS) kunde inte åka dit idag tyvärr...dels för att jag sjuk och dels för att D ska bort. Men kanske ändå är roligare att bli firad i två dagar i rad=)

Nu börjar det snart bli dags för lite nytt varmt te så det känns bättre i halsen....men ska verkligen föröka få klart det här idag...skulle vara så skönt om man fick ta sig tid att vila lite...utan dåligt samvete...har massa att läsa till nästa torsda men vet inte om ja orkar ta det idag...får se....det är jag det här...planerings- människa till tusen..vill helst vara klar med kursen innan den ens har börjat....men måste nog lära mig att slappna av ibland....

Sköt om er! STOR KRAM ( dock på avstånd så ni inte blir smittade;))



Let love be your energy......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0