Ny vecka...

Redan Måndag igen....och fortfarande dålig...men bättre men inte bra.....sitter å svettas som en tok nu..och skallen värker...men ska försöka plugga idag...eller försöka duger inte...jag MÅSTE plugga idag...Hade hoppats på att jag skulle orka träna idag...men det får nog vänta någon dag till...blir man helt slut av att gå från sängen till datorn, är nog inte träna den smartaste idén....

Ska läsa igenom mitt arbete som jag skrev ihop på 2 timmar å hoppas på att det fortfarande duger...Sen ska ja läsa ut en bok å sen börja på nästa veckas böcker....någonstans ska jag även försöka hitta energi och motivation...

Så måste jag ta mig en funderare på vilka två valbara kurser jag vill läsa i vår...beslutsångest...men det är väl bara å ta den som man tycker är mest intressant....synd att ingen är det bara....

Nu måste jag gå...KRAM

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Visst är det svårt att välja kurs? Pest eller kolera, vilket väljer du? Jag bestämmer mig i morgon innan jag lämnar in den...

Hoppas det går bra med nya kursen:)

2008-10-13 @ 21:48:31
URL: http://pz2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0