Hmmm...

Idag ringde som sagt doktorn tillbaka....ska dit imorrn igen å kolla läget å ta prover....hoppas de kan ge mig någon slags dunder kur! Jag ska juh till Sthlm på fre med Kristin, Linda och Lottis! Bestämt sen länge....vill så gärna följa med....men som jag mår nu skulle jag nog inte orka....Men jag ger inte upp hoppet förän på fre morgon halv åtta....bussen går 08.00......

Idag har jag iaf orkat mig ut på en långsam promenad med Nattis...gick fram och tillbaka till apoteket...fruktansvärt skönt med frisk luft var det iaf!! Sen har jag bara legat å kollat på vänner som vanligt....så fort jag ska göra nått som kräver lite mer så sätter skallen igång på allvar...blääää

Ikväll kommer mammi hit å myser å fixar lite mat! Lyx igen!

Nu tillbaka till soffan å dricka apelsinsaft;)

KRAM   ( fin klänning va....)





Kommentarer
Postat av: Frida

usch usch... hoppas du blir bra snart!

Tur du har en sån snäll mamma. Ge hon en kram från mig! :)

2008-10-23 @ 00:01:21
URL: http://fridayazdany.blogg.se/
Postat av: Kristin

Jag har utmanat dig! :) Kika i min blogg.

2008-10-25 @ 08:52:15
URL: http://snowseesblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0