Hemma...

Sitter hemma å skriver idag med...snart klar tror jag....konstigt när det flyter på så där...brukar annars ta hur lång tid som helst för mig att få ihop nått av värde....Inledningen på "min del" skrev jag ner på mobilen i natt när jag vaknade...ibland kommer det bra saker på konstiga tidpunkter....mysko det där...

Hur som så orkar jag nog inte sitta vid den här burken hela dagen...håller på å ska fixa lite lunch nu..sen vet jag inte...vill helst bli klar idag med arbetet...men som sagt så kan slutet komma när man minst anar det...
( slutet på arbetet alltså)

Igår när vi var å handlade så hittade jag det bästa som finns...lussebullar! var ju tvungen att köpa dem...tyvärr smaka dem lite för mycket deg...men snart så får man baka egena...( ja får!, får inte för D nu, det är för tidigt) men om ca 3 veckor är det första advent så då måste man ha lussebullar hemma!:)



Jag och mammi pratade även om en resa till Sri Lanka igår...kanske det blir av i januari 2010...när jag äntligen pluggat klart! Det vore ju mer en toppen!



I helgen är det allahelgona helgen...en fin högtid tycker jag...iaf om man tar bort halloween och bus eller godis...för mig betyder den helgen ett besök på kyrkogården bland alla tända ljus...det är så fint! Vi ska åka till Pappas grav då och även till Therése....Men jag blir så arg på mig själv, jag borde vara där oftare....Men bara för att jag inte är där betyder det INTE att jag INTE tänker på dem...för det gör jag..varje dag, flera gånger! Saknar min älskade pappa så mycket! Igår när jag skulle sova så såg jag ett speciellt tillfälle framför mig, när han kramade mig hårt å sa att han älskade  mig! Önskar så att jag fick uppleva det igen...även om jag vet att han finns här hos mig varje dag!



Nu måste jag fixa lite lunch...fast jag inte är hungrig...tror ja ska steka upp en hamburgare och kanske kanske lite pommes till....ikväll blir det pannkaka:) Mums!

Sköt om er! KRAM

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Jag brukar tända ett ljus hemma och tänka på min döda pappa. Varför måste man göra det just på kyrkogården? Fast på allhelgona ska jag dit och tända ett ljus:)

2008-10-29 @ 19:39:02
URL: http://pz2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0