Det snöar!

Okey jag måste då erkänna att snön egentligen inte tillhör en av mina favoriter. Men den första snön varje år är speciell! Igår kväll kom de första flingorna å jag kunde inte annat än njuta lite grann...det är mys! Men det är ännu mysigare när den första snön kommer för att stanna...och det är mörkt ute å man sitter inne i soffan å myser med tända ljus....
Igår var jag på stan å köpte inslagningspapper till julklapparna...jag kunde inte låta bli, det var så fint...hehe svart med vita snöflingor på...och så var jag på panduro å kolla material till mina julkort:)

Idag kunde jag inte sova när D åkte till jobbet så jag gick upp å ställde mig i duschen i över en timme...det va skönt...
Nu ska jag plocka lite här hemma, och kanske sen ta mig en titt på arbetet...får se....

Hoppas allt är bra med er idag:)!?

KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0