Vet inte vad...

Då var det måndag igen då, och jag har precis kommit hem från univ, började redan kl 8 imorse.....ingen hit om ni frågar mig...men nu är man hemma tidigt iaf! Ska skriva ner några rader om vad man kan när man kan matematik...och sen ev läsa lite grann. Blir väl lunch och lite film senare...mår som jag skrev i tidigare inlägg, mindre bra....är arg och trött på skiten nu...men det hjälper ju inte för det...

I em ska jag hämta D vid tåget sen ska vi åka å köpa mina nya jacka, och sen på visning på väster. Alltid skoj å kika lite, även om det är inte är super aktuellt med flytt.

Hoppas ni mår bra! Skriv gärna en kommentar, så blir jag glad:)
Men ni verkar aldrig våga göra det.... ;)

KRAM

Kommentarer
Postat av: Kristin

Johodå... jag skriver allt då och då. :)

2008-11-10 @ 13:47:37
URL: http://snowseesblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0