Trött på skiten...

Nu är examinations arbetet äntligen klart, och jag sitter å ska opponera på en annans arbete...svårt faktis..tycker ju allting är bra. Är inte alls nöjd med mitt, redan sett en del fel, men det är ju för sent å fixa eftersom man redan skickat in arbetet. Så nu får man väl bara vänta och se och sen kompletera med nya referenser.....bläää
Har en sten hård lärare, så jag vet inte alls hur detta kommer att gå...känns jobbigt...fick nyss veta att de som hade henne förra terminen så hade 6 av 10 kuggat...hur kul låter det!?

Resten av dagen ska jag nog bara slappa...känner mig helt slut i kroppen, efter massa plugg å två dagars jobb. Så en eftermiddag med " vänner" sitter nog inte helt fel...har dock lite att göra...plocka upp tvätt å sånt där skoj..

Usch vad jag inte alls är på humör idag....men det brukar juh gå över...vill bara att examinationen imorrn ska vara över...så har man 3 dagar ledigt sen, innan matten börjar. Behöver ledighet, behöver kärlek och behöver komma bort! hur skönt skulle inte det vara!!!?

Nu ska jag slänga mig i soffan...ha det gutt;)

KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Jag hade henne och klarade mig så det går nog alla tiders för dig:)

2008-11-05 @ 14:34:20
URL: http://pz2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0