Torsdag..

Idag var det dags för det första seminariet på nya kursen...Känns bra..gillar läraren och klassen verkar kanon. Kom hem vid halv ett tiden..läste lite och vila en stund...gick så där, hostar som en tok...

Nu ska jag snart börja på nästa bok, samtidigt som jag ska kolla på vänner och One three hill på tv... :) läser i pauserna...hehe

Ikväll blir jag hemma med mig själv, och hamnar antagligen i soffan å kollar på nått skit program...torsdagar är ingen bra tv dag....

Känner mig allmänt förvirrad, lite låg...helt enkelt...önskar att jag fick som jag ville....( det kanske man önskar jämt, men det här är min dröm, som ingen ska få krossa)....

Ha en fortsatt trevlig dag :)

KRAM



Kommentarer
Postat av: Frida

nu blev ja lite nyfiken, vad är det du önskar du fick som du ville?! din dröm?!

2008-11-14 @ 06:59:25
URL: http://fridayazdany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0