Tisdag...

Usch var det var jobbigt att gå upp imorse....kunde säkert ha sovit tills imorrn om jag hade fått....har hostat halva natten och varit täppt i näsan...men jag gick upp till slut iaf...körde D till tåget (som för övrigt var inställt, stackare) och sen hämta jag Kristin och så åkte vi till univ...började kl 8 idag med, med en föreläsning som var helt ok...var dock tvungen att koncentrera mig ordentligt dels för att läraren bröt på kinesiska å skånska..(!) och dels för att jag inte fattar ett skit av matte...men nu känns det iaf lite bättre :)

Nu ska jag sätta mig å försöka läsa lite grann till på torsda å ev börja på en bok som är till nästa vecka...sen blir det en lugn eftermiddag ev med film...fick låna " Sex and the city filmen" av Kristin...så kanske ser den igen...vi satt å snacka så mycket sist jag skulle se den, så missa typ allt då...

Idag kommer mammi hem oxå=) Kanske hinner träffa henne, beor på om hon vågar komma hit, nu när jag är sjuk igen...

Sköt om er!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0