Onsdag...

Idag var det dags för seminarium igen...ganska segt faktis...men man måste ju vara där så det är bara å ta sig dit...
Åkte direkt till gymmet efter plugget men orkade inte jätte mycket...hann väl med alla maskiner utom 2 sen höll jag på å svimma så det var bara att åka hem...tänk att an aldrig ska få bli frisk å få orken tillbaka...

Ensamt är det...saknar min Danne..men imorrn imorrn kommer han hem...så det är väl bara å se fram emot det...:)
Ikväll blir det massa tv som vanligt på onsdagar...sen ska jag nog sova hyfsat tidigt...imorrn ska jag å mammi till Ikea...

Ha en trevlig kväll=)

KRAM

Kommentarer
Postat av: Fatima

Hej

Blev det något fint från IKEA? Jag klarar själv aldrig av att gå in och bara handla någon sak...kvittot slutar ju oftast på fyrsifriga belopp.

;o) kram Fatima

2008-11-20 @ 19:45:34
URL: http://misssnoopy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0