Äntligen fredag!!

Jaaa tänk att det äntligen är fredag! Det gick ganska snabbt ändå...å ikväll kommer älsklingen hem! Jag har varit på univ idag, sen åkte jag å hämta Chiquita hos mammi och handla på vägen hem. Nu har jag städat lite grann och käkat lunch...ska hinna med en dusch och laga mat sen innan han kommer hem:) En fin fin middag ska han få..med massa ljus å sånt där ni vet...sen blir det Idolmys och godis...kärlekstema ikväll, kan det bli bättre?

Igår var jag och mammi på Ikea och Marieberg i stort sätt hela dagen...mysigt! köpte ett nytt durkslag på ikea, hehe och en ny sjal och strumpbyxor på Indiska, som öppnade på MB igår:) Toppen!
Åt en god middag när vi kom hem, och pratade massa...bland annat om pappas begravning...och jag insåg att jag har minnesluckor därifrån...jag kommer i stort sätt inte ihåg någonting...det gjorde mig väldigt väldigt ledsen och det var jobbigt att inse det....Mammi sa saker som hade hänt den dagen vilka som var där vilka jag hade pratat mer med och så vidare..och jag kommer inte ihåg det! Det gör ont....och det var jobbigt att förstå allt det där snart 3 år senare....

Nu ska jag snart kolla lite på tv och käka upp en lussebulle som jag köpte idag:)
Ikväll blir det nytt recept med kyckling och pasta...får se om jag lyckas...jag är som sagt inte världsbäst på att laga mat...plus att D har sagt hela veckan att han har fått så god mat....hur ska jag slå det....??

Ha en bra kväll!

KRAM


image811



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0