Inspiration....ja tack...

Ja då sitter man här igen å ska skriva ett nytt arbete...denna gång ska det vara underlägg för min föreläsning på tio minuter nästa torsda...hmmm intressant...för att detta ska kunna bli någolunda bra så krävs det INSPIRATION....å vart tusan ska jag få den ifrån då...???? Jag försöker komma på en bra början för då brukar dte flyta på...men de kommer ingenting...inte ens ett ord....ska man vänta tills imorrn då kanske? Men tänk om jag inte kommer på något bättre då.....Kan lixom inte dra ut på det hur länge som helst....måste börja....kanske det är därför det inte går....!?

Ehhhhh tror jag lägger mig å läser en tidning istället....eller....fast då får man ångest...men kan ju ändå inte skriva om det bara blir skit...det är en examination lixom så det måste bli bra....

image22


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0