Hmmm

Sitter här och skriver igen nu...denna gång om mina fältstudier igår...var tillbaka på praktiken och iakttog mina små älsklingar! Sjukt roligt! Det är sånna gånger man bara längtar tills man är klar och får vara bland barn hela dagarna....men den som väntar på något gott....eller hur är det man säger...=) Två år kvar bara....Jippi!;)

Har varit och hämtat bilen nu iaf...härligt att jag kan fixa sånt nu....trist att de kostade 4800 bara....men men tur att man har en karl som jobbar..hahahha.....
Håller på att laga mat oxå...eller den är egentligen klar..bara Danne som fattas...blir kyckling och ris idag...jag är sjukt hungrig så jag hoppas att han kommer snart....annars äter jag utan honom helt enkelt....ska vara hos mamma om en timme....så det blir lite tajt...men men...

Puss puss...;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0