Helg igen=)

Veckorna går fort nu för tiden....vet egentligen inte vad jag sysslar med, men jag tror att jag pluggar,tränar äter och sover....annars känns de inte som att jag gör så mycket mer....
Idag har jag varit och beställt mina nya glasögon...fuck vad dyrt det är då!!!!! 3400 spänn lixom!!! och då fick jag ändå studentrabatt...........Vart ska man få dem pengarna ifrån lixom...

Imorse när jag vaknade låg jag å väntade på att det skulle komma en kille och fixa avloppet i köket...väntade och väntade...sen såg jag att hans bil åkte från våran gård där den typ stått hela morgonen....så då tänkte jag att jag lika gärna kunde hoppa in i duschen då eftersom då dröjer de nog ett tag innan han kommer....jupp jag hann duscha..och få på mig handduk och turban...sen ringde det på dörren...så det var ju bara att gå å öppna...och där står en lagom tjock karl å tittar på mig som om att jag vore helt störd...men han kom iaf in och fixade avloppet...men nu funkar inte diskmaskinen men den låter som fan....MYSKO....han kanske blev okoncentrerad när han jobbade hahahhaha.....skoja...;)


var me mammi på marieberg här om dagen...hitta nys skor..(som jag för övrigt egentligen inte behöver) men blir man kär så blir man....plus 2 böcker på bokrean...det var ju rea lixom...
Ikväll blir det nog lugnt kanske någon god mat!? eller så blir det kanske Vintrosa...vi får se..beror på hur vi känner oss sen....
Men brukar hamna där om det kommer upp...=)

Humör:
Ganska glad idag....
Sugen på: En glasstrut
Middag: Beror ju på, men blir vi hemma så kött och pommes;)
Program ikväll: Om jag får bestämma så, "så ska det låta"
Sjunger på: Tänk om jag hade en liten liten apa ompa ompa fallerallera=)
Irriterad över: Att mina glasögon var så dyra....
Vill: kramas med Danne=)
Känsla: Beslutsångest.....blääääää

Hatar när man vill två saker samtidigt och inte kan bestämma sig...vad gör man då....?????tar de roligare men mest komplicerade eller det mindre roliga men lättast...?

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0