Är värd något bra...

Kanske låter överskattat...men jag tycker att det äår så..iaf just nu...känns som att så fort jag mår lite bättre så kommer det någonting nytt jag måste ta tag i eller oroa mig för....säkert så för många andra oxå...menar inte att det är såååååå synd om mig...men just nu orkar jag inte....jag behöver bara få höra vart detta kommer sluta....jag behöver lite mer....


Helgen var toppen=) Såg Gunde....haha han stod/sprang å skrek precis breve oss!Hotellet var helt ok..och vi åt god mat och hade de mys precis som planerat!




Idag var det dags för ny kurs igen..känns väl ok..men är som sagt trött nu så det kändes tungt när det var sååå mycket att läsa...men det brukar juh gå bra till slut! Det som var bra är att vi är lediga länge runt påsk...men har ändå mycket att skriva...men iaf inget universitet då=)

Igår tyckte jag att jag var super duktig som började läsa i en bok+plus att jag läste mer än halva! sen kolla jag på schemat och ser att jag läst fel bok...UNDERBART.....fan va sur jag var då och tröttttt så jag gick å la mig...

Ny lista kanske....hmmmm

Vaknade:
06.40..
Vaknade med: Danne så klart, plus ryggont..
Ett måste: En varm dusch
Kläder: Jeans, svart polo + lila tröja över..
Parfym: Miracel
Dricker: Fläderjuice
Äter: Ikväll blev det korvgrejs;)
Sällskap: Chiquita (Katten)
Tv- program: Snart dags för "Klass 9a"
Humör: Skumt....
Pratar om: jadu...rätt tyst ikväll faktis
Släcker lampan: runt 22:30 skulle jag tro..

natti natti;)

Ps...tack....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0