Värsta dagen...

Aaaa den här dagen 18/12 är det absolut värsta dagen på hela året....idag är det 3 hela år sedan min älskade pappa gick bort i den förbannnnnnade sjukdomen, Cancer.
Jag saknar hon varje dag, otroligt mycket! jag vet att han är med mig varje dag å hjälper mig när något är svårt. Men även om alla dagar är jobbiga, så är just denna dag alltid värst....det är då man får bilderna från sjukhustiden passerade framför ögonen, även om det bara är för en stund.....Jag minns inte mycket från den tiden...jag minns all den tid vi hade tillsammans INNAN....det är de jag vill minnas....allt fint! Men klart jag minns de sista orden och den sista kramen....men det gör ont....Jag trodde aldrig jag skulle klara ett liv utan min pappa...det är konstigt vad tiden går och hur jag hamnade här 3 år senare har jag ingen aning om....

Jag och mammi var vid graven och tände ljus och la blommor...den här dagen gör det extra ont i hjärtat! Men det är okey...det måste få vara jobbigt och det måste få komma massa tårar....Inget kommer bli som det en gång var, men jag måste ändå se framåt...även om det är sjuuuuukt jobbigt....

Älskar dig pappa! Så jävla mycket, och saknar dig varje dag!!! Din Siri





Från det ena till det andra så kommer äntligen broder hem ikväll=) efter 3 långa månader på Hawaii! Ska bli skönt å få hem honom å se honom igen. Får vänta tills imorrn, men då ska han få en bamse kram! Imorrn åker även jag å D till Göteborg, hoppas det blir bra;) bara rå om varandra och inte tänka på nått annat än oss själva....! Ikväll ska jag fixa lite här hemma och se på Bonde...jappz de är idag oxå;)

Sköt om er å ha en trevlig helg!! STOR KRAM!

ps. Det är lätt att säga "jag älskar dig" till dom man älskar, man vet aldrig när man förlorar dom....Ds.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Min pappa dog också av cancer men dog innan han hann till sjukhus. Sex år sen men jag kan fortfarande komma på mig att tänka "det här ska jag berätta för pappa". Konstigt men sant...



Var rädd om dig och ha en fin jul:)

2008-12-20 @ 08:31:58
URL: http://pz2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0