Snö...

Gudars vad det snöar, verkar då aldrig vilja ge sig....Hoppas att det slutar snart så det inte blir så jobbigt att köra till Göteborg imorrn. D skulle försöka sluta tidigare idag så han kan komma hem till mig:) Kvällen blir lugn med idolfinal och nått gott käk, och godis så klart:) Funderar på om vi ska laga nått gott, eller vara lata och ta pizza...få la se hur det blir....

Ska iväg en sväng på em och lämna kissen hos "farmor" och kanske handla lite tills ikväll....har även hunnit med gymmet idag:) SKÖNT! så nu blev det 4 gånger denna vecka.

Borde egentligen läsa ut en bok idag..men jag orkar verkligen inte...alltså egentligen så ska vi inte ens använda den på seminariet...men får väl skumma i den sen....inte idag dock...så himlans seg...borde städa oxå...men det orkar jag inte heller med idag...usch...kalla mig lat...eller kanske mer deppig...

Hoppas helgen blir guld nu iaf, bara det kunde sluta snöa...eller det får gärna snöa när vi är framme men helst inte på vägen dit...

Nej nu går jag....KRAMAR i massor och ha en underbar helg! OKEY!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0