Onsdag..

vaknade kl 05 i morse....men efter många om och men så lyckades jag somna om:) Sen gick jag upp kl 9....vid tio tiden kom Kristin hit och vi fixade för redovisningen imorrn samt det sista på examinationen som ska vara klar den 16:e....januari...men nu när vi redan är klara betyder det ATT vi kommer att få ha JULLOV! helt utan plugg! Underbart!

När vi var klara blev det en sväng på gymmet, SKÖNT! sen hem å käka lunch och vidare hem till Nattis för min del...Vi bakade Lussebullar igen;) och knäck...som för övrigt inte alls blev bra...vi måste nog träna några fler gånger:)

Kom hem från henne vid sju tiden och vid åtta åkte jag å hämta min baby vid tåget! Så nu får jag ligga nära honom hela natten igen! Och så kan jag alltid väcka honom när jag inte kan sova...så håller han om mig som bara han kan och så känns allt bra igen, och jag kan somna om:)

Älskar dig Danne!

Nu ska jag faktis lägga ner grejer i väskan inför plugget imorrn, sen sova...

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0