Onsdag...

Idag var det universitets dag igen...ganska lugnt, med seminarie...dock ger det mig fortfarande ingenting....blir lixom inga diskussioner...vilket jag trodde var meningen med seminarie...(!!??)....efter det körde jag mammi ut till Ford där hon skulle hämta sin bil...hann med en vända på Hemtex och sötvaruhuset oxå (!) på hemtex blev det en ny julstjärna...alltså till toppen på julgranen, visst kallas det julstjärna? och två söta grytlappar, lite juliga så klart...På det andra stället blev det....mest godis faktis....men skulle ha en chokladkalender med dom va så klart slut...

Åkte hem till mammi sen och hjälpte henne att baka lussebullar, och nu sitter jag här å har fixat lite på mina arbeten som jag för övrigt inte vet vad de handlar om riktigt....visst låter det bra....not...men men....

Ikväll blir det massa tv antar jag...och sova! är så himlans trött nu för tiden...
Just det, det jag skulle berätta...det var att Linda och Jörgen förlovade sig igår! Sååå himlans glad för er skull!!! Önskar er all lycka!


Och så är det ju massa diskussioner om vilken som är tidernas bästa julkalender...hmmm måste nog säga..."Sunes jul" eller "Pelle svanslös" många tycker "mysteriet på Greveholm" den var oxå bra...men kommer inte ihåg så mycket av den....hur som så tycker jag att alla borde gå i repris! jag menar vi som var små då är stora nu, så dagens "småbarn" borde juh få se och njuta av dessa gamla klassiker:) Håller ni inte med!?

KRAM på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0