Julbak..

Dagen började idag ca kl 07 då jag gick upp...gjorde mig i ordning å sen kom Kristin å hämtade mig, åkte å handla å sen hämta Lottis, sen raka vägen hem till Linda=) Hade väl pluggstund ca en halvtimme sen tröttna vi på skiten å började baka! Gjorde pepparkakor (av egen deg) och lussebullar! Toppen! men herregud vad mycket det blev...gjorde ju fyra satser bullar så ni kan juh tänka er! Å sen massa massa pepparkakor! Hade för tusan en påse med bara pepparkakor med mig hem heheh....hejåhå vad vi bakade...kom hem strax efter fem...och sen har jag å D fortsatt med vår städning å rensning..och julpynt=) Nu är julgardinerna uppe och julkorten i stort sett klara....TOPPEN!

Dagen idag behövde vi, lite annat å tänka på lixom...struntade i föreläsningen idag...så får man inte göra men de gjorde vi ändå...jag ska även strunta i den imorrn....gör mer nytta hemma med arbeten å allt var det är....

Nu ska jag käka en macka och sen blir det nog lite mer tv...puss och kram!


                        

Kommentarer
Postat av: Kristin

Det var en bra dag idag.:)

2008-12-01 @ 20:59:41
URL: http://snowseesblogg.blogspot.com/
Postat av: Frida

duktiga ni är som gör pepparkakor... skulle vilja prova någon gång, men orkar inte riktigt... äter dom *os Julia istället som gör egna ;)



O så äter du en macka när du kan äta lussebullar ;)



Saga älskar också lussebullar....

2008-12-02 @ 12:55:18
URL: http://fridayazdany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0