Hemma igen..

Nu är vi hemma igen efter en perfekt helg i Göteborg!:) Fredags var vi ute å käka på en hyfsat bra resturang...ljudnivån var lite för hög bara...(börjar jag bli gammmmal när ja klagar på sånt!?) sen blev det en god drink i hotellets bar. Igår Lördag gick vi på stan hela dagen...köpte några julklappar och 2 klänningar...:) eller en lite mer klänning och en tunika kanske....kvällen spenderades på Liseberg där det oxå blev någon julklapp köpt...efter det en god middag på en Italiensk resturang... :) Blev en ganska tidig kväll, vi var helt slut efter att ha sprungit runt hela dagen....

Idag åkte vi från Göteborg redan vid tio tiden då D ville hinna hem till travet som var på Örebro idag...jag fick snällt följa med:) Men det var ok...vi fick ju en toppen helg i götet så jag ska inte klaga;)

Nu ska vi väl äta lite kvällsmat, och fixa lite här hemma...imorrn blir de nåf julstädning....bläää

ha en trevlig kväll! STOR KRAM



Likanar min Fransklänning fast MIN ÄR I SVART!:) snyggare med andra ord;)

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Kul att ni hade en lyckad helg i Göteborg. Svart är förresten nästan alltid snyggast;) När du har tid över så titta in på min blogg för en liten utmärkelse:)

2008-12-21 @ 22:31:16
URL: http://pz2.blogg.se/
Postat av: Kristin

Så du hittade en fransklänning? :) Vad skönt att ni haft det så bra! Kram!!

2008-12-22 @ 09:39:19
URL: http://snowseesblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0