Hemma...

Jappz sitter hemma å klurar på hur jag ska lyckas gå vidare på detta arbete...eller kanske så är det klart...men får inte riktigt till det..vet knappt vad jag gör...väldigt luddig uppgift, jodå.

Gjort idag då...? pluggat,sovit,ätit,tränat,duschat.....typ...ska snart titta lite på tv och käka en lussebulle:)

Ikväll ska jag laga korvgrejs...har inget bättre namn på det tyvärr...men gott brukar det bli. Är fortfarande sjukt glad för min kompis skull...berättar imorrn vad det handlar om...:) När hon fått berätta själv för dem hon vill=)

Nej ska nog ta mig en funderare på hur detta arbete ska sluta...konstig uppgift..som sagt..men hejÅhå jobba på! Vill bara att denna termin ska vara slut...för då är det bara ETT ÅR kvar! då kan man börja se ljuset i tunneln, och tänka framåt!

Ha en mysig kväll! KRAMAR i massor!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0