Ensamt igen...

Tisdag idag...och D åkte till Sthlm igen i morse...trist! Saknar honom redan...men vad ska man göra...kunde juh inte direkt trycka ner mig i hans väska och följa med....även om jag hade velat det! (kanske inte trycka ner mig i väskan....men följt med).

Idag har jag å Kristin i stort sätt skrivit klart arbetet! Ska bara fixa till det imorrn...så himlans skönt! Resten av dagen ska jag läsa lite grann och sen åka till mammi på middag:)

Ska även köpa en tidning så jag har nått å läsa tills jag är så trött så jag somnar:) så tomt utan min Danne!

Det blir iaf Göteborg i helgen:) eller iaf Lördag till Söndag! Toppen! Då blir det shopping förhoppningsvis julklappar och en sväng på julmarknaden på Liseberg, samt en god middag på någon resturang....

Ska bli skönt å komma bort lite...vi behöver det! Vi behöver vara tillsammans lite extra just nu...har varit sjukt mycket plugg och jobb den senaste tiden så det känns som vi mest sett varandra när vi ska sova....

Så det blir alla tiders det här!
Nu vänner sen läsa...

KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Vad skönt att vara färdig med arbetet. Jag har inte börjat än...

2008-12-09 @ 20:43:24
URL: http://pz2.blogg.se/
Postat av: Anders

appropå farmor så vill ja ha tillbaka min bamsebox!

2008-12-09 @ 23:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0