Dumt..

Tiden går fort...det har jag sagt förut och jag säger det igen...satt i soffan nyss och tittade på tv...tanken slog mig att på julafton är det tio år sen (!!!) jag satt där på min stol hos mormor och morfar och blev överlycklig för en konsertbiljett till Spice Girls....herregud vad tiden går fort....

Är även besviken på mig själv idag...mest för att jag tycker att jag tränar å tränar med det händer ingenting....tycker bara jag ser en valross när jag tittar i spegeln...känner att motivationen är borta...men ändå mår jag bra av att träna...men man vill se lite reslutat...både på vågen och i spegeln....dumt är det att slänga bort livet på att haka upp sig på sånna skit saker...för det är faktis skit saker! Det finns ju dom som tycker om mig för den jag är...kan jag inte glädjas åt det å sluta tänka på hur andra tänker om mig....men visst är det lätt att hamna där....tro att folk man träffar någon gång ibland ska tänka " oj vad rund hon har blivit sen sist" eller något annat dumt....jag vet inte ,är det så dagens samhälle är...? jag tänker i stort sätt aldrig på hur andra ser ut, men tror att alla tänker på hur jag ser ut....himlans själviskt egentligen.....(!!!!) jag ljög....jag bryr mig ibland...iaf när man ser någon som är lång och smal och passar så bra i de där jeansen som jag själv vill passa i....men det är väl bara att gilla läget....

idag sätter jag inte på min jeans frivilligt...trivs inte alls och känner bara att jag mår dåligt av det...känns så dumt...skallen säger både "sluta tänk så där, livet är för kort för att kastas bort" och " sluta ät massa skit du är redan tjock som ett vildsvin" (kanske taskigt mot vildsvinen??)

Idag har jag iaf tränat länge! det var skönt och faktis avslappnande....jag har skrivit lite på ett arbete som jag egentligen hade tänkt "spara" till efter jul och jag har klätt granen och den blev lyckad! Jag har även en mycket fin pojkvän som jag älskar mer än allt!

Snart ska jag faktis sova...för imorrn ska jag träna igen och sen är det ju faktis dagen före julafton, det vill säga en mysig dag med julklappsinslagning, god mat och uppesittarkväll med bingolotto:) Även julklappsbyte med Danne..eftersom vi knappt ses själva på julafton...jag ska ju jobba:)

Hoppas ni har en underbar kväll! Förlåt för att jag använder " faktis" så ofta...bara blir så ;)
Puss och kram på er! Och god jul om jag inte skriver imorrn!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0