Kvällen...

Har sovit i nästan två timmar...knas....och nu har vi svullat med pizza, det var nice....sen blir det väöl lite chips senare...det får man när det är semester....;) bara jag skärper mig sen så...ska börja gymma nu tänkte jag...dumt system på friskis bara....man måste boka tid för maskingenomgång men det var fullt den närmaste tiden...men men får väl vänta tills det finns plats....Hoppas det inte dröjer för länge...vill så gärna komma igång nu å känna mig lite duktig, och få tillbaka lite muskler=)

Nu ska Danne kolla på fotboll och jag ska väl sitta här eller göra honom sällskap i soffan....
Ikväll kommer Mammi hem!!! Hoppas jag hinner träffa henne imorrn innan hon åker igen på fredag...

Här är några av mina favoriter;)


     
Älskade Jalle!                    Min Chiquita                      Lilla Bellis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0