Hemma

Då var man hemma igen...känns ganska surt faktist...då vet man att det snart är över, två semesterveckor går fort! och jag som inte kan säga nej, ska börja jobba redan på fredag, istället för måndag...blääää

Har varit super skönt att få vara borta ett tag, bli lite ompysslade och slippa laga mat! bara slappa å vara social...! himlans mys att träffa alla! Hoppas jag hinner komma uppåt snart igen...men plugget tar en jävla massa tid...vill att tiden ska gå fort så att det snart är januari 2010! då är allt över!!! Då känns det som att livet kan börja om igen...men ett roligt jobb, hus å barn! LÄNGTAR!

Nu måste jag som vanligt skynda mig...ska gå till Adolfsberg och möta Daniel så vi kan fika hos hans farmor! Men han tog juh så klart bilen till travet...så då får jag gå, så vi kan åka till marieberg sen å köpa en ny lampa å kanske något roligt spel!

ha en bra dag! Å håll tummarna för att regnet kommer senare när jag är framme! okey!? KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0