Göteborg...

Idag har man jobbat å slitit igen...men dagen gick himlans fort...Bakade muffins å läste tidningen å kollade lite på os, självklart tillsammans med mina gammmmmlingar=) Sen fick jag cykla hem i spöregnet å så klart fastnade regnbyxorna ( jaaa jag använder faktis regnkläder) i cykeln å jag satt fast! Så det var bara att försöka lägga ner cykeln på marken å försöka krångla mig loss...det gick till slut men då med ett par regnbyxor mindre....De gick sönder ganska mycket på benet....yes...

Imorrn jobbar jag oxå, slutar kl 15 å då ska jag och Daniel, Nattis och Johan åka till Göteborg=) Ska vara där hela helgen! Sova på hotell, gå på stan å shoppa och så klart gå på Liseberg! Ska bli jätte kul och mysigt!
Jag å Nattis har bestämt att vi ska åka typ allt...inte det som snurrar för mycket...men jag som älskar berg-ådalbanor kommer åka dem minst tio gånger=)

Ikväll är jag hemma själv...ska packa lite grann och fixa lite annat som måste fixas här hemma....Lägenheten vi var å kollade på igår var för övrigt himlans fin...vill vill vill verkligen verkligen ha den! men vart sjutton ska man få så mycket pengar ifrån? Jag som bara är en liten fattig student....

vad ska jag hitta på att äta ikväll då? är så trist att laga mat åt sig själv...så antingen blir det väl det vanliga...dvs köttbullar och makaroner eller så blir det bara mackor å äppeljuice....
Får se hur hungrig jag är och hur mycket ork jag har....visserligen brukar jag typ aldrig bli mätt på bara mackor...så då kanske det är bättre med lite av varje....Hmmm tåls att tänka på....

Kom nyss på att vi inte har fixat någon kattvakt till helgen..så jag fick panikringa mammi, å hon skulle vara hemma så det var skönt. Då får Chiquita åka dit imorrn....å leka eller rättaresagt störa "bamse katten"=)

Nej nu ska jag gå å torka håret....sen blir det nog lite slappa framför tv:n...lite os kanske och sen blir det iaf "vänner" kl 19:30....Jag tröttar aldrig på den serien, kan se den om och om och om igen...Just love it!


                                                                      


Kommentarer
Postat av: Frida

Vad avundsjuk jag blir... jag vill också följa med på par-resa till gbg...:)

hoppas ni får trevligt, hälsa nattis!

2008-08-14 @ 18:21:59
URL: http://fridayazdany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0