fredag..

Visst har jag bra rubriker på mina inlägg;) jaja nu ska vi strax åka å lämna in bilen...yes, jag hade sönder den...men jag skäms oxå....Förlåt baby.....Sen försöka ta oss någonstans å handla för imorrn kommer Anna-Lena å Christian hit å äter och sen ska jag åka till jobbet....hoppas det har slutat regna då....Annars blir det regnkläderna på......

Ikväll kanske det blir hyrfilm å pacos...det vore nice..får se om jag orkar åka upp på stan å fixa det efter jobbet...beror på vädret....:0


Nu måste jag skynda mig som vanligt!!!!

KRAM

Kommentarer
Postat av: N I C O L E

Hejsan, besök min blogg och läs Nicoles Lista där jag tar upp intressanta ämnen och diskuterar det :) Kom gärna med förslag på vad jag ska skriva om :)



Mvh N I C O L E www.kiwiz.blogg.se

2008-08-08 @ 09:30:49
URL: http://kiwiz.blogg.se/
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

Vilket är ditt favoritcitat och varför? Läs mina citat som jag själv har kommit på

2008-08-08 @ 09:32:54
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0