Lek å bus landet...

idag har jag varit lite barnvakt så jag tog med mig lillgumman till lek och bus landet! Å herregud vilka ytor att leka på=) Hade riktigt kul...så om någon kommer att ha träningsvärk imorrn så är det jag!
Det var roligast att hoppa på dem stora stutsmattorna....sjukt låter det men jag kände mig som ett litet barn igen...

Det var många som gav mig ett leende när vi gick förbi...antar att dem tror att jag var hennes mamma...då fick jag öva mig lite på den biten oxå, det va mys!
vi är ju faktis lite lika...fast egentligen inte...

Det gulligaste var juh de små ettåringarna som hoppa (med hjälp av föräldrar så klart) på stutsmattorna, de skrattade precis hela tiden, å hur gulligt låter det inte!!!!???

Nu håller vi på å städa...(eller mest Danne) och sen måste vi nog handla lite käk...idag är det juh fredag så då får jag unna mig nått annat än gröten...Men inget godis eller nått...hur nu det ska gå...
Men har man bestämt sig så har man....!

Piratskeppet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0