Ingen bra rubrik...

Ehhhh kom inte på någon rubrik alls...men den där får la duga....Ikväll har jag och Danne käkat plättar (i köket) det vill säga utan tv! Det va jätte mysigt och vi pratade om allting hur länge som helst...=) Det gillade jag....Måste äta i köket oftare det är bara då vi verkligen verkligen pratar om allt, vi har faktis riktigt intressanta diskussioner;)

Helgen är väl så gott som planerad nu iaf...imorrn kväll blir det resturang besök på La pampas! Ska bli mys och gott. Vi har aldrig varit där bara vi två, så det känns kanoners!

Lördag blir det antagligen trav i Eskilstuna! Blir roligt, Danne och deras gamla häst ska vara med då, alltså jag tror inte den e så gammal men de är deras "gamla häst".

Söndag blir nog lugnt...kanske lite plugg....Det är ju Ösk match på tv iaf...får se hur intressant det blir för mig...

Nej kanske ska sätta mig en stund hos baby och kolla lite på efterlyst strax...

Puss puss
Plättar med glass och bär....eller lite sylt...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0