helgen är över...

Tänk om veckorna kunde gå lika snabbt som helgerna...gudars va bra det skulle vara då=) Helgen har iaf varit toppen! maten va god i fredags och jag hade iaf lite tur på travet igår=) Bättre tur än i det där förbannade chokladhjulet iaf...
Fastnade där några gånger...det kostade bara 2kr...men desto mer spelar man juh då...jag ville verkligen vinnan...men jag borde väl ha lärt mig vid det här laget att jag aldrig vinner på sånt där!

Idag sov vi länge sen åkte vi en sväng till Lager 157 å där blev det en tröja...sen vidare till Marirberg där vi för överigt bara gick ett varv..(som vanligt) och sen in på coop å handla...Blev lite onyttigt Mc Donalds på vägen hem..och nu ska jag plugga och Danne e hos en kompis å kollar på Ösk-matchen. Jag får vänta till hemma matchen på torsdag...det räcker nog för min del;)

Nee nu plugg dags...som vanligt...(tycker jämt det är plugg dags....)

Puss  puss




Kommentarer
Postat av: Anders

Chokladhjul kan inte vara bra för dig..
spelberoende OCH godisberoende?!?? ;) kram kram

2008-04-06 @ 15:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0