Helg...

Helg igen, tyckte nyss att jag skrev det...men så är det...tiden verkar gå fort när man är vuxen. Förr i tiden var 2 veckor hur länge som helst....nu går det snabbt som jag vet inte vad...
Igår kväll var det Ösk-match dock inte vidare kul när de förlorade....Idag har jag och mammi varit på stan köpte en vit kofta som jag ska ha över en klänning på Jens student! Tror jag längtar lika mycket dit som jag gjorde till min egen....Ska bli trevligt att träffa släkten, blir juh inte alltför ofta eftersom de bor i Skellefteå...

Helgen blir nog lugn, ska träffa lite kompisar imorrn och bara ha det bra! å söndagar brukar bli långa och ibland sega...speciellt efter att nån av oss varit ute på lördagen...så får väl se vad som händer....

Känns konstigt att vara klar med arbetet....känner mig rastlös när jag inte måste plugga hela tiden...tänker iaf inte börja på nästa delkurs än...känns lite väl onödigt, nu ska jag bara vara ledig några dagar iaf!

Nu ska jag ta mig ett glas iskallt vatten och sätta mig på ballkongen!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0