Julafton..

Igår jobba jag nästan hela dagen men gudars vad mysigt det var! var nog det bästa på hela dagen! Visst låter det sjukt....men så var det....Åkte iaf hem till mammi sen å fika å dela ut julkapparna fick massa bra saker!
presentkort, morgonrock(röd i siden) tofflor,väska,m.m.m! Toppen! sen åkte vi vidare till Dannes föräldrar var mys det med god julmat å bara små prat...och sen var helt plötsligt dagen slut...Så jag somnade väl vid halv ett typ...helt slut....

Idag då...gör vi ingenting som vanligt!! Tror jag ska försöka pallra mig iväg å handla lite...om det finns nått ställe öppet...!? har ju ingenting hemma....

Saknar det vi hade förut....


Kram kram...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0